«کد سرفراز»

»»»»»»»»»»»وبلاگ دانشجویان کد ۸۴ رشته معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)

«کد سرفراز»

»»»»»»»»»»»وبلاگ دانشجویان کد ۸۴ رشته معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)

کامنت دکتر بشیر، خطاب به بچه های کد ۸۴ فرهنگ و ارتباطات

تو وبلاگ پاورقی، مطلبی راجع به نوآوری نوشته بودم که این کامنت (نظر) جناب دکتر حسن بشیر ریاست دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات را در پی داشت. دیدم خطابش فقط به من نیست و شامل همه می شه. پس می ذارم اینجا تا بیشتر دیده بشه: درباره نوآوری، از دکتر حسن بشیر

 

یکشنبه 11 فروردین1387 ساعت: 19:23

توسط:حسن بشیر

سلام جناب درویشی عزیز
سال نو بر شما و همه دانشجویان همکلاسی شما مبارک.
مطالب خوبی در وبلاگتان نوشته اید. مخصوصا با موضوع نوآوری که امسال مقام معظم رهبری فرموده اند. بنظرم می رسد علیرغم اینکه گفته اید "کوجکتر از اونی ام که بخوام بنویسم" شما و سایر دوستان دانشجو بخوبی می توانند به وظایف اساسی خودتان عمل کنند و می توانند. یکی از کارهای مهم نوآوری برای شما در این مرحله دانستنی های جدید علمی شما که برای هر روز شما می تواند نوعی از نوآوری باشد. تفکر و تفکر و تفکر و در راستای حل مشکلات مملکت با ابزار ایمان و علم نیز مرحله بعدی نوآوری شماست. کشف زمینه های مهمی که می تواند اسلام را در صحنه کشور و جهان تعمیق و گسترش دهد و به راه حلهای جدید برسد تحولی جدی در مرحله نوآوری همه شماست. نوآوری همه نوید کل یوم عید است که در آن اگر گناهی صورت نگیرد نوعی از عید است که تازگی و نوآوری دارد. و مهمتر از همه کشف خودتان و قدرتهای خودتان و اهداف صحیح خودتان و حرکت بسمت تحقق آنهاست که امیدوارم همگی در راستای انقلات اسلامی باشد. همه این موارد برای شماها که از همت خوب و بالائی برخوردارید سخت نیست. شماها اتفاقا برای این کارها به اندازه کافی بزرگ هستید. البته اگر قدر خودتان را بدانید و مرحله ای را که در آن هستید بخوبی بشناسید و به وظیفه خودتان عمل کنید.
موفق و موید باشید.
حسن بشیر
نظرات 5 + ارسال نظر
جامعه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://zanedovom.blogfa.com

از شما دعوت می شود به تماشای این فیلم بیایید و مارا از نظرات خود محروم نسازید. این فیلم به یکی از مشکلات عمده جامعه ما می پردازد.

جامعه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://zanedovom.blogfa.com

از شما دعوت می شود به تماشای این فیلم بیایید و مارا از نظرات خود محروم نسازید. این فیلم به یکی از مشکلات عمده جامعه ما می پردازد.

پاورقی نویس چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://pavaraqi.blogfa.com/post-113.aspx

سلام.
ما احمق نیستیم. ما مشکلات سیستم احمق دانشگاه امام صادق (ع) رو فهمیدیم! ....
خوشحال میشم حداقل بخونی! نظرت رو هم حضوری هم بگی قبوله!
http://pavaraqi.blogfa.com/post-113.aspx

یک دوست دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.marjh.bogfa.com

سلام
امیدوارم حالتان خوب باشد
من مدیر وبلاگ موسسه علمی تحقیقاتی رویش علوم هستم .
اینجانب آمادگی خود را جهت لینک وبلاگ شما اعلام می دارم.جهت لیک وبلاگ این جانب این وبلاگ را "پایگاه موسسه علمی تحقیقاتی رویش علوم"لینککنید سپس در قسمت نظرت وبلاگ اینجانب وارد کنید تا وبلاگ شمار ا لینک کنم
با تشکر

حسن بشیر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://hbashir.com

جناب سرفراز عزیز
با سلام
امروز فرصت کردم به وبلاگ شما مجددا سر بزنم. البته هر از چندگاهی این کار را می کنم و استفاده می کنم. شما و بسیاری از دانشجویان خوب دانشکده آینده درخشانی دارید. بنده مطمئن هستم اما باز هم نیازی به شعار دادن و جذب مخاطب مجازی نیست. کار را آنکس می کند که به پایان برساند. امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید. مخصوصا در این ماه بزرگ رمضان.
حسن بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد